Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Na plech Cinestar Ostrava 3 616 259 359 58% 120
2 Zlatovláska Cinestar Ostrava 5 1 137 991 151 13% 30
3 Ježek Sonic 3 Cinestar Ostrava 5 633 574 60 9% 12
4 V dobrém i zlém Cinestar Ostrava 4 612 567 51 8% 13
5 Babygirl Cinestar Ostrava 1 237 201 37 16% 37
6 Čarodějka Cinestar Ostrava 1 237 211 27 11% 27
7 Bob Dylan: Úplně neznámý Cinestar Ostrava 2 411 386 26 6% 13
8 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Ostrava 3 408 388 24 6% 8
9 Nosferatu Cinestar Ostrava 1 204 183 23 11% 23
10 Vlčí muž Cinestar Ostrava 2 450 433 19 4% 10
11 Heretik Cinestar Ostrava 1 190 183 7 4% 7
12 Mufasa: Lví král Cinestar Ostrava 1 213 209 5 2% 5
13 Katak: Odvážná velryba Cinestar Ostrava 1 190 187 3 2% 3

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel