Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V dobrém i zlém Cinestar Ostrava 4 843 731 117 14% 29
2 Ježek Sonic 3 Cinestar Ostrava 5 1 068 967 103 10% 21
3 Nosferatu Cinestar Ostrava 3 672 606 68 10% 23
4 Mufasa: Lví král Cinestar Ostrava 3 616 575 43 7% 14
5 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Ostrava 3 612 576 42 7% 14
6 Gladiátor II Cinestar Ostrava 1 204 181 25 12% 25
7 Hokus pokus Diplodokus Cinestar Ostrava 3 617 594 24 4% 8
8 Woodwalkers: Caragova proměna Cinestar Ostrava 3 612 600 18 3% 6
9 Čarodějka Cinestar Ostrava 1 213 198 16 8% 16
10 Lovec Kraven Cinestar Ostrava 1 213 199 15 7% 15
11 Venom: Poslední tanec Cinestar Ostrava 1 190 176 14 7% 14
12 Maria Cinestar Ostrava 1 237 227 11 5% 11

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel