Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Opava 16 984 595 389 40% 24
2 V dobrém i zlém Cinestar Opava 12 656 322 334 51% 28
3 Mufasa: Lví král Cinestar Opava 16 1 480 1 220 260 18% 16
4 Nosferatu Cinestar Opava 8 328 203 125 38% 16
5 Ježek Sonic 3 Cinestar Opava 32 1 404 1 290 120 9% 4
6 Venom: Poslední tanec Cinestar Opava 6 586 515 71 12% 12
7 Gladiátor II Cinestar Opava 4 292 227 65 22% 16
8 Bob a Bobek ve filmu: Na stopě Mrkvojeda Cinestar Opava 8 365 314 51 14% 6
9 Kayara a tajemné město Inků Cinestar Opava 12 958 919 39 4% 3
10 Lovec Kraven Cinestar Opava 4 384 363 21 5% 5

Cinestar Opava

U Fortny 49/10, Opava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel