Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Džob Cinestar Olomouc 7 1 332 1 051 286 21% 41
2 F1 Cinestar Olomouc 3 270 189 81 30% 27
3 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Olomouc 2 214 134 80 37% 40
4 Zlouni 2 Cinestar Olomouc 4 428 351 77 18% 19
5 Kouzlo derby Cinestar Olomouc 4 716 640 76 11% 19
6 Fantastická 4: První kroky Cinestar Olomouc 3 356 303 53 15% 18
7 Šmoulové ve filmu Cinestar Olomouc 4 578 529 49 8% 12
8 Sbormistr Cinestar Olomouc 1 90 70 20 22% 20
9 Vrať mi ji Cinestar Olomouc 2 90 77 13 14% 6
10 Rituál Cinestar Olomouc 1 90 77 13 14% 13
11 Jak vycvičit draka Cinestar Olomouc 1 107 95 12 11% 12
12 Lilo & Stitch Cinestar Olomouc 1 90 79 11 12% 11

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel