Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vlny Cinestar Olomouc 5 758 715 46 6% 9
2 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Olomouc 1 248 213 37 15% 37
3 Vetřelec: Romulus Cinestar Olomouc 4 983 953 35 4% 9
4 Deadpool & Wolverine Cinestar Olomouc 4 483 454 32 7% 8
5 Tady Havel, slyšíte mě? Cinestar Olomouc 1 248 230 20 8% 20
6 Zápisník alkoholičky Cinestar Olomouc 1 108 89 20 19% 20
7 Námi to končí Cinestar Olomouc 1 91 79 13 14% 13
8 Vrána Cinestar Olomouc 3 323 313 12 4% 4
9 Fakjů princezny Cinestar Olomouc 2 182 175 9 5% 4
10 Longlegs Cinestar Olomouc 2 180 176 4 2% 2
11 V hlavě 2 Cinestar Olomouc 3 521 523 2 0% 1
12 MIKI Cinestar Olomouc 1 90 88 2 2% 2

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel