Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Olomouc 22 4 574 3 469 1 119 24% 51
2 F1 Cinestar Olomouc 16 2 640 1 840 802 30% 50
3 Jak vycvičit draka Cinestar Olomouc 19 1 897 1 462 435 23% 23
4 Superman Cinestar Olomouc 20 2 488 2 183 305 12% 15
5 Sbormistr Cinestar Olomouc 16 1 644 1 453 191 12% 12
6 Lilo & Stitch Cinestar Olomouc 8 788 599 189 24% 24
7 Rituál Cinestar Olomouc 8 788 625 163 21% 20
8 Kouzlo derby Cinestar Olomouc 2 179 63 116 65% 58
9 28 let poté Cinestar Olomouc 8 720 620 100 14% 12
10 Šmoulové ve filmu Cinestar Olomouc 1 107 55 52 49% 52
11 Elio Cinestar Olomouc 2 180 164 16 9% 8
12 Dívka jménem Willow Cinestar Olomouc 4 735 722 16 2% 4

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel