Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Džob Cinestar Jihlava 8 1 616 1 171 461 29% 58
2 F1 Cinestar Jihlava 4 348 228 120 34% 30
3 Pod parou Cinestar Jihlava 4 448 329 119 27% 30
4 Hodina zmizení Cinestar Jihlava 2 174 78 96 55% 48
5 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Jihlava 4 348 267 81 23% 20
6 Zlouni 2 Cinestar Jihlava 6 852 780 76 9% 13
7 Šmoulové ve filmu Cinestar Jihlava 4 578 542 40 7% 10
8 Mezi námi děvčaty 2 Cinestar Jihlava 2 174 149 25 14% 12
9 Kouzlo derby Cinestar Jihlava 2 174 156 18 10% 9
10 Bodlinka: Pichlavé dobrodružství Cinestar Jihlava 4 398 388 10 3% 2
11 Red Flags Cinestar Jihlava 2 174 170 4 2% 2

Cinestar Jihlava

Hradební 5440/1, Jihlava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel