Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinestar Černý Most 31 5 420 4 216 1 204 22% 39
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Černý Most 26 6 515 5 818 697 11% 27
3 Thunderbolts* Cinestar Černý Most 12 1 272 1 056 216 17% 18
4 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Černý Most 10 1 168 956 212 18% 21
5 Minecraft film Cinestar Černý Most 12 1 114 941 173 16% 14
6 Vyšehrad Dvje Cinestar Černý Most 16 1 842 1 692 150 8% 9
7 Panda a já Cinestar Černý Most 6 1 156 1 106 50 4% 8
8 Sneaks Cinestar Černý Most 7 770 743 27 4% 4
9 Sněhurka Cinestar Černý Most 2 268 261 7 3% 4

Cinestar Černý Most

Chlumecká 756/6, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel