Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Nosferatu Cinestar Anděl 6 931 786 151 16% 25
2 V dobrém i zlém Cinestar Anděl 6 1 284 1 218 66 5% 11
3 Vlny Cinestar Anděl 4 564 506 62 11% 16
4 Gladiátor II Cinestar Anděl 5 678 623 55 8% 11
5 Ježek Sonic 3 Cinestar Anděl 12 2 216 2 162 54 2% 4
6 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Anděl 4 1 180 1 133 47 4% 12
7 Heretik Cinestar Anděl 4 512 471 41 8% 10
8 Saint-Exupéry Cinestar Anděl 2 220 185 35 16% 18
9 Kayara a tajemné město Inků Cinestar Anděl 3 330 303 27 8% 9
10 Čarodějka Cinestar Anděl 3 336 310 26 8% 9
11 Mufasa: Lví král Cinestar Anděl 3 330 313 17 5% 6
12 Better Man Cinestar Anděl 1 110 99 11 10% 11
13 Pán prstenů: Válka Rohirů Cinestar Anděl 1 136 134 4 3% 4

Cinestar Anděl

Radlická 3179/1E, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel