Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Gladiátor II Cinema City Ústí nad Labem 7 1 054 843 211 20% 30
2 Venom: Poslední tanec Cinema City Ústí nad Labem 3 363 263 100 28% 33
3 Pyšná princezna Cinema City Ústí nad Labem 2 242 198 44 18% 22
4 Úsměv 2 Cinema City Ústí nad Labem 1 121 96 25 21% 25
5 Poklad Cinema City Ústí nad Labem 1 121 96 25 21% 25
6 Tajemství smrti Cinema City Ústí nad Labem 1 121 105 16 13% 16
7 Aneta Cinema City Ústí nad Labem 1 121 111 10 8% 10
8 Red One Cinema City Ústí nad Labem 1 121 113 8 7% 8
9 Looney Tunes: Žvýkačková pohroma Cinema City Ústí nad Labem 1 121 116 5 4% 5
10 Kamarádi z Papuchalkovy skály Cinema City Ústí nad Labem 1 190 186 4 2% 4

Cinema City Ústí nad Labem

Bílinská 3490/6, Ústí nad Labem

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel