Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jedna bitva za druhou Cinema City Slovanský dům 4 1 130 1 069 61 5% 15
2 Franz Cinema City Slovanský dům 3 399 364 35 9% 12
3 V zajetí démonů 4: Poslední rituály Cinema City Slovanský dům 3 331 309 22 7% 7
4 Velká odvážná nádherná cesta Cinema City Slovanský dům 4 1 168 1 156 12 1% 3
5 Gábinin kouzelný domek ve filmu Cinema City Slovanský dům 2 272 266 6 2% 3
6 Sirat Cinema City Slovanský dům 1 81 77 4 5% 4
7 Roseovi Cinema City Slovanský dům 1 81 79 2 2% 2
8 Uzel zla Cinema City Slovanský dům 3 408 406 2 0% 1
9 Tvoje jméno. Cinema City Slovanský dům 1 119 118 1 1% 1

Cinema City Slovanský dům

Na Příkopě 22, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel