Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Plzeň 51 11 310 9 956 1 354 12% 27
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Plzeň 42 7 934 7 469 465 6% 11
3 Minecraft film Cinema City Plzeň 12 732 580 152 21% 13
4 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Plzeň 7 938 799 139 15% 20
5 Vyšehrad Dvje Cinema City Plzeň 4 708 609 99 14% 25
6 Thunderbolts* Cinema City Plzeň 14 854 775 79 9% 6
7 Until Dawn Cinema City Plzeň 3 402 369 33 8% 11
8 Sneaks Cinema City Plzeň 6 804 775 29 4% 5
9 Rosario: Prokletí Cinema City Plzeň 4 244 231 13 5% 3
10 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinema City Plzeň 4 732 726 6 1% 2

Cinema City Plzeň

Radčická 2, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel