Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Pardubice 46 6 506 5 240 1 266 19% 28
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Pardubice 32 3 344 3 025 319 10% 10
3 Vyšehrad Dvje Cinema City Pardubice 12 1 172 942 230 20% 19
4 Minecraft film Cinema City Pardubice 12 1 116 920 196 18% 16
5 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Pardubice 8 736 589 147 20% 18
6 Thunderbolts* Cinema City Pardubice 10 918 823 95 10% 10
7 Moudrost štěstí Cinema City Pardubice 4 292 247 45 15% 11
8 Until Dawn Cinema City Pardubice 2 182 166 16 9% 8
9 Sneaks Cinema City Pardubice 4 364 360 4 1% 1
10 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinema City Pardubice 2 146 143 3 2% 2

Cinema City Pardubice

Masarykovo nám. 2799, Pardubice

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel