Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinema City Ostrava 44 7 928 6 782 1 146 14% 26
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Ostrava 36 5 228 4 809 419 8% 12
3 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinema City Ostrava 10 2 022 1 882 140 7% 14
4 Minecraft film Cinema City Ostrava 8 1 248 1 174 74 6% 9
5 Until Dawn Cinema City Ostrava 6 442 386 56 13% 9
6 Moudrost štěstí Cinema City Ostrava 4 280 230 50 18% 12
7 Thunderbolts* Cinema City Ostrava 4 280 231 49 18% 12
8 Sneaks Cinema City Ostrava 6 420 417 3 1% 0
9 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinema City Ostrava 4 688 686 2 0% 0

Cinema City Ostrava

Jantarová 4, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel