Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinema City Olympia 6 1 402 1 149 253 18% 42
2 Jurský svět: Znovuzrození Cinema City Olympia 9 1 855 1 644 211 11% 23
3 Superman Cinema City Olympia 13 3 902 3 806 96 2% 7
4 Jak vycvičit draka Cinema City Olympia 4 426 345 81 19% 20
5 Rituál Cinema City Olympia 3 273 226 47 17% 16
6 Lilo & Stitch Cinema City Olympia 3 261 218 43 16% 14
7 Sbormistr Cinema City Olympia 3 315 286 29 9% 10
8 Bacha na družičku! Cinema City Olympia 1 105 87 18 17% 18
9 28 let poté Cinema City Olympia 1 105 98 7 7% 7
10 Duch temnoty Cinema City Olympia 1 87 83 4 5% 4
11 Dívka jménem Willow Cinema City Olympia 2 182 179 3 2% 2

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel