Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinema City Olympia 58 13 587 10 032 3 555 26% 61
2 Jak vycvičit draka Cinema City Olympia 28 6 375 5 199 1 176 18% 42
3 Lilo & Stitch Cinema City Olympia 15 1 957 1 283 674 34% 45
4 28 let poté Cinema City Olympia 12 2 288 1 974 314 14% 26
5 Elio Cinema City Olympia 13 1 247 1 024 223 18% 17
6 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinema City Olympia 4 348 193 155 45% 39
7 Balerína Cinema City Olympia 4 364 250 114 31% 28
8 Vyšehrad Dvje Cinema City Olympia 4 428 334 94 22% 24
9 Minecraft film Cinema City Olympia 3 838 745 93 11% 31
10 M3GAN 2.0 Cinema City Olympia 16 3 628 3 544 84 2% 5
11 Dívka jménem Willow Cinema City Olympia 3 816 761 55 7% 18
12 Klaun v kukuřičném poli Cinema City Olympia 4 348 306 42 12% 10
13 Karate Kid: Legendy Cinema City Olympia 3 273 236 37 14% 12

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel