Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Vyšehrad Dvje Cinema City Olympia 7 1 883 1 703 180 10% 26
2 Thunderbolts* Cinema City Olympia 10 2 850 2 723 127 4% 13
3 Minecraft film Cinema City Olympia 6 1 447 1 377 70 5% 12
4 Hříšníci Cinema City Olympia 1 91 63 28 31% 28
5 Until Dawn Cinema City Olympia 1 87 59 28 32% 28
6 Amatér Cinema City Olympia 1 87 69 18 21% 18
7 Rosario: Prokletí Cinema City Olympia 2 214 198 16 7% 8
8 Kde končí láska Cinema City Olympia 2 210 202 8 4% 4
9 Medvídci Boonie: Velcí ochránci Cinema City Olympia 2 214 207 7 3% 4
10 Zběsilá láska Cinema City Olympia 1 91 89 2 2% 2
11 Zúčtování 2 Cinema City Olympia 1 87 85 2 2% 2
12 Zlatá cesta Cinema City Olympia 1 91 89 2 2% 2

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel