Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V dobrém i zlém Cinema City Olympia 10 1 092 1 021 71 7% 7
2 Nosferatu Cinema City Olympia 10 1 433 1 379 54 4% 5
3 Ježek Sonic 3 Cinema City Olympia 10 1 232 1 184 48 4% 5
4 Mufasa: Lví král Cinema City Olympia 8 931 894 37 4% 5
5 Čarodějka Cinema City Olympia 8 427 413 14 3% 2
6 Vlny Cinema City Olympia 2 105 91 14 13% 7
7 Gladiátor II Cinema City Olympia 4 477 464 13 3% 3
8 Odvážná Vaiana 2 Cinema City Olympia 2 388 375 13 3% 6
9 Woodwalkers: Caragova proměna Cinema City Olympia 4 214 210 4 2% 1
10 Hokus pokus Diplodokus Cinema City Olympia 6 269 266 3 1% 0
11 Lovec Kraven Cinema City Olympia 2 107 105 2 2% 1

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel