Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Gladiátor II Cinema City Olympia 49 14 772 13 359 1 413 10% 29
2 Venom: Poslední tanec Cinema City Olympia 11 2 826 2 251 575 20% 52
3 Pyšná princezna Cinema City Olympia 24 3 589 3 338 251 7% 10
4 Rozzum v divočině Cinema City Olympia 9 2 658 2 418 240 9% 27
5 Vlny Cinema City Olympia 8 904 749 155 17% 19
6 Já, padouch 4 Cinema City Olympia 4 1 088 940 148 14% 37
7 Sobík Niko: Cesta za polární záři Cinema City Olympia 8 728 593 135 19% 17
8 Red One Cinema City Olympia 8 1 628 1 527 101 6% 13
9 Poklad Cinema City Olympia 4 420 340 80 19% 20
10 Heretik Cinema City Olympia 5 535 462 73 14% 15
11 Aneta Cinema City Olympia 4 348 279 69 20% 17
12 200% Vlk Cinema City Olympia 3 883 817 66 7% 22
13 Looney Tunes: Žvýkačková pohroma Cinema City Olympia 10 922 865 57 6% 6
14 Zápisník alkoholičky Cinema City Olympia 1 105 57 48 46% 48
15 Beetlejuice Beetlejuice Cinema City Olympia 3 261 216 45 17% 15
16 Výjimečný stav Cinema City Olympia 4 420 378 42 10% 10
17 Čaroděj Kajtek Cinema City Olympia 2 226 200 26 12% 13
18 Úsměv 2 Cinema City Olympia 4 428 410 18 4% 4
19 Víkend v Taipei Cinema City Olympia 12 1 092 1 076 16 1% 1
20 Konkláve Cinema City Olympia 4 348 334 14 4% 4
21 Kamarádi z Papuchalkovy skály Cinema City Olympia 2 192 187 5 3% 2

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel