Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Deadpool & Wolverine Cinema City Olympia 80 18 268 12 572 5 696 31% 71
2 V hlavě 2 Cinema City Olympia 60 14 120 10 183 3 937 28% 66
3 Já, padouch 4 Cinema City Olympia 32 3 000 1 732 1 268 42% 40
4 Zápisník alkoholičky Cinema City Olympia 16 1 808 757 1 051 58% 66
5 Twisters Cinema City Olympia 4 428 302 126 29% 32
6 Tiché místo: První den Cinema City Olympia 4 348 259 89 26% 22
7 Zahradníkův rok Cinema City Olympia 4 452 405 47 10% 12
8 Rychle a nemožně Cinema City Olympia 4 452 440 12 3% 3
9 Vezmi mě na Měsíc Cinema City Olympia 4 1 552 1 547 5 0% 1

Cinema City Olympia

U Dálnice 777, Brno

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel