Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Kouzlo derby Cinema City Letňany 5 576 513 63 11% 13
2 Elio Cinema City Letňany 2 242 204 38 16% 19
3 Jurský svět: Znovuzrození Cinema City Letňany 6 584 546 38 7% 6
4 Fantastická 4: První kroky Cinema City Letňany 13 1 751 1 722 29 2% 2
5 Jak vycvičit draka Cinema City Letňany 4 156 128 28 18% 7
6 F1 Cinema City Letňany 5 288 263 25 9% 5
7 Superman Cinema City Letňany 5 384 362 22 6% 4
8 Dívka jménem Willow Cinema City Letňany 2 312 297 15 5% 8
9 Šmoulové ve filmu Cinema City Letňany 5 206 192 14 7% 3
10 Lilo & Stitch Cinema City Letňany 3 121 109 12 10% 4

Cinema City Letňany

Veselská 663, Praha

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel