Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 33 6 979 6 347 667 10% 20
2 Cinestar Anděl CineStar 50 8 475 8 297 190 2% 4
3 Cinestar Hradec Králové CineStar 32 5 116 4 947 181 4% 6
4 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 37 5 280 5 146 142 3% 4
5 Cinestar Plzeň CineStar 32 5 852 5 743 121 2% 4
6 Cinestar Černý Most CineStar 29 5 409 5 324 111 2% 4
7 Cinestar Liberec CineStar 33 4 369 4 286 99 2% 3
8 Cinestar Jihlava CineStar 17 2 154 2 076 88 4% 5
9 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 18 2 383 2 333 58 2% 3
10 Cinestar Olomouc CineStar 29 3 983 3 934 53 1% 2
11 Cinestar Opava CineStar 25 2 730 2 688 50 2% 2
12 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 23 3 365 3 327 38 1% 2
13 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel