Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 95 14 493 12 762 1 798 12% 19
2 Cinestar Anděl CineStar 177 19 557 18 545 1 045 5% 6
3 Cinestar Hradec Králové CineStar 98 10 087 9 098 1 015 10% 10
4 Cinestar Plzeň CineStar 99 13 122 12 174 975 7% 10
5 Cinestar Černý Most CineStar 102 12 448 11 512 936 8% 9
6 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 109 9 132 8 484 666 7% 6
7 Cinestar Liberec CineStar 98 8 400 7 852 580 7% 6
8 Cinestar Jihlava CineStar 50 4 305 3 920 403 9% 8
9 Cinestar Olomouc CineStar 89 7 725 7 401 332 4% 4
10 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 48 3 325 3 019 314 9% 7
11 Cinestar Opava CineStar 74 4 656 4 406 262 6% 4
12 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 77 8 226 8 012 214 3% 3
13 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel