Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 28 5 946 5 337 639 11% 23
2 Cinestar Hradec Králové CineStar 30 4 700 4 425 287 6% 10
3 Cinestar Anděl CineStar 56 8 339 8 091 258 3% 5
4 Cinestar Černý Most CineStar 30 5 380 5 174 206 4% 7
5 Cinestar Plzeň CineStar 30 5 556 5 366 200 4% 7
6 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 35 4 559 4 398 168 4% 5
7 Cinestar Liberec CineStar 31 3 264 3 123 151 5% 5
8 Cinestar Olomouc CineStar 26 3 272 3 161 114 3% 4
9 Cinestar Jihlava CineStar 16 1 638 1 532 112 7% 7
10 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 14 1 825 1 755 78 4% 6
11 Cinestar Opava CineStar 24 2 510 2 473 45 2% 2
12 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 22 3 075 3 040 35 1% 2
13 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel