Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Ostrava CineStar 35 4 836 4 030 828 17% 24
2 Cinestar Hradec Králové CineStar 32 2 988 2 496 500 17% 16
3 Cinestar Anděl CineStar 65 6 945 6 517 437 6% 7
4 Cinestar Plzeň CineStar 33 4 357 3 963 405 9% 12
5 Cinestar Černý Most CineStar 36 4 477 4 118 359 8% 10
6 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 37 3 696 3 381 321 9% 9
7 Cinestar Jihlava CineStar 16 1 290 1 055 241 19% 15
8 Cinestar Olomouc CineStar 29 2 673 2 478 198 7% 7
9 Cinestar Liberec CineStar 34 2 908 2 729 191 7% 6
10 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 17 1 420 1 272 154 11% 9
11 Cinestar Opava CineStar 25 1 663 1 536 133 8% 5
12 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 26 2 503 2 387 116 5% 4
13 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel