Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Cinestar Anděl CineStar 54 8 847 8 307 552 6% 10
2 Cinestar Ostrava CineStar 28 5 749 5 288 490 9% 18
3 Cinestar Hradec Králové CineStar 31 4 889 4 511 389 8% 13
4 Cinestar České Budějovice IGY Centrum CineStar 35 4 760 4 491 277 6% 8
5 Cinestar Černý Most CineStar 34 5 398 5 127 271 5% 8
6 Cinestar Plzeň CineStar 29 5 513 5 282 243 4% 8
7 Cinestar Liberec CineStar 29 3 476 3 293 197 6% 7
8 Cinestar Jihlava CineStar 16 1 750 1 598 158 9% 10
9 Cinestar Mladá Boleslav CineStar 13 1 517 1 394 129 9% 10
10 Cinestar Olomouc CineStar 26 3 304 3 188 120 4% 5
11 Cinestar České Budějovice Čtyři Dvory CineStar 24 3 271 3 185 86 3% 4
12 Cinestar Opava CineStar 24 1 335 1 278 59 4% 2
13 Cinestar Pardubice CineStar 0 0% 0

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel