Kinomodul přehled

# Film Datum a čas ▼ Kino Kapacita ▼ Volné ▼ Diváků ▼ Obsaz. ▼
1 Jak vycvičit draka 03.07.2025 11:50:00 Cinestar Olomouc 107 103 4 4%
2 Jak vycvičit draka 03.07.2025 14:30:00 Cinestar Olomouc 107 96 11 10%
3 Jak vycvičit draka 03.07.2025 17:10:00 Cinestar Olomouc 107 82 25 23%
4 Jak vycvičit draka 03.07.2025 19:50:00 Cinestar Olomouc 107 98 9 8%
5 Jak vycvičit draka 04.07.2025 11:50:00 Cinestar Olomouc 107 105 2 2%
6 Jak vycvičit draka 04.07.2025 14:30:00 Cinestar Olomouc 107 104 3 3%
7 Jak vycvičit draka 04.07.2025 17:10:00 Cinestar Olomouc 107 83 24 22%
8 Jak vycvičit draka 04.07.2025 19:50:00 Cinestar Olomouc 107 88 19 18%
9 Jak vycvičit draka 05.07.2025 11:50:00 Cinestar Olomouc 107 93 14 13%
10 Jak vycvičit draka 05.07.2025 14:30:00 Cinestar Olomouc 107 80 27 25%
11 Jak vycvičit draka 05.07.2025 17:10:00 Cinestar Olomouc 107 88 19 18%
12 Jak vycvičit draka 05.07.2025 19:50:00 Cinestar Olomouc 107 94 13 12%
13 Jak vycvičit draka 06.07.2025 11:50:00 Cinestar Olomouc 107 105 2 2%
14 Jak vycvičit draka 06.07.2025 14:30:00 Cinestar Olomouc 107 81 26 24%
15 Jak vycvičit draka 06.07.2025 17:10:00 Cinestar Olomouc 107 86 21 20%
16 Jak vycvičit draka 06.07.2025 19:50:00 Cinestar Olomouc 107 97 10 9%
Jak vycvičit draka

Jak vycvičit draka

Hraná verze slavného animovaného filmu, ve kterém se mladý vikingský chlapec skamarádí s drakem, ačkoliv je s nimi jeho kmen ve válce.

Více o filmu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel