Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 452 8 590 19 0,0067
2 Ostrava 302 456 2 76 3 001 39 0,0099
3 Brno 384 277 2 85 2 744 32 0,0071
4 Plzeň 169 688 2 87 1 678 19 0,0099
5 Hradec Králové 94 242 1 36 1 511 42 0,016
6 České Budějovice 93 883 2 65 1 486 23 0,0158
7 Olomouc 100 043 3 80 1 212 15 0,0121
8 Pardubice 91 073 1 40 936 23 0,0103
9 Liberec 102 247 2 44 909 21 0,0089
10 Zlín 76 010 1 30 682 23 0,009
11 Jihlava 50 760 1 17 676 40 0,0133
12 Mladá Boleslav 44 778 1 17 562 33 0,0126
13 Opava 58 643 1 26 524 20 0,0089
14 Ústí nad Labem 95 003 1 25 489 20 0,0051
15 Teplice 50 728 1 15 482 32 0,0095
- CELKEM - 30 1095 25 482 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel