Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 357 4 135 12 0,0032
2 Ostrava 302 456 2 53 1 691 32 0,0056
3 Brno 384 277 2 55 1 171 21 0,003
4 Plzeň 169 688 2 60 924 15 0,0054
5 Hradec Králové 94 242 1 30 830 28 0,0088
6 Olomouc 100 043 2 54 817 15 0,0082
7 Liberec 102 247 2 46 633 14 0,0062
8 České Budějovice 93 883 2 56 617 11 0,0066
9 Teplice 50 728 1 15 406 27 0,008
10 Pardubice 91 073 1 29 395 14 0,0043
11 Jihlava 50 760 1 16 368 23 0,0072
12 Ústí nad Labem 95 003 1 16 258 16 0,0027
13 Opava 58 643 1 24 235 10 0,004
14 Mladá Boleslav 44 778 1 17 210 12 0,0047
15 Zlín 76 010 1 4 198 50 0,0026
- CELKEM - 29 832 12 888 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel