Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1827 34 555 19 0,0272
2 Brno 384 277 2 321 13 300 41 0,0346
3 Ostrava 302 456 2 262 12 022 46 0,0397
4 Plzeň 169 688 2 280 8 979 32 0,0529
5 České Budějovice 93 883 2 254 6 792 27 0,0723
6 Hradec Králové 94 242 1 127 6 634 52 0,0704
7 Olomouc 100 043 3 316 6 590 21 0,0659
8 Liberec 102 247 2 202 4 722 23 0,0462
9 Pardubice 91 073 1 143 3 590 25 0,0394
10 Zlín 76 010 1 104 3 511 34 0,0462
11 Jihlava 50 760 1 64 2 997 47 0,059
12 Teplice 50 728 1 72 2 951 41 0,0582
13 Mladá Boleslav 44 778 1 62 2 323 37 0,0519
14 Opava 58 643 1 97 2 234 23 0,0381
15 Ústí nad Labem 95 003 1 83 1 983 24 0,0209
- CELKEM - 30 4214 113 183 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel