Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1732 34 968 20 0,0275
2 Ostrava 302 456 2 274 10 766 39 0,0356
3 Brno 384 277 2 298 10 504 35 0,0273
4 Plzeň 169 688 2 302 8 284 27 0,0488
5 Hradec Králové 94 242 1 136 6 490 48 0,0689
6 České Budějovice 93 883 2 241 6 469 27 0,0689
7 Olomouc 100 043 3 313 6 131 20 0,0613
8 Liberec 102 247 2 202 5 333 26 0,0522
9 Zlín 76 010 1 101 4 190 41 0,0551
10 Pardubice 91 073 1 143 4 021 28 0,0442
11 Teplice 50 728 1 72 3 355 47 0,0661
12 Jihlava 50 760 1 63 3 105 49 0,0612
13 Mladá Boleslav 44 778 1 66 2 797 42 0,0625
14 Ústí nad Labem 95 003 1 83 2 328 28 0,0245
15 Opava 58 643 1 102 2 263 22 0,0386
- CELKEM - 30 4128 111 004 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel