Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1291 15 552 12 0,0122
2 Brno 384 277 2 194 4 559 24 0,0119
3 Ostrava 302 456 2 172 4 193 24 0,0139
4 Hradec Králové 94 242 1 106 3 612 34 0,0383
5 Plzeň 169 688 2 217 3 450 16 0,0203
6 Olomouc 100 043 3 270 3 190 12 0,0319
7 České Budějovice 93 883 2 179 2 601 15 0,0277
8 Zlín 76 010 1 77 2 413 31 0,0317
9 Pardubice 91 073 1 144 2 058 14 0,0226
10 Jihlava 50 760 1 52 1 630 31 0,0321
11 Liberec 102 247 2 124 1 501 12 0,0147
12 Teplice 50 728 1 56 1 257 22 0,0248
13 Mladá Boleslav 44 778 1 53 1 155 22 0,0258
14 Opava 58 643 1 81 1 124 14 0,0192
15 Ústí nad Labem 95 003 1 59 789 13 0,0083
- CELKEM - 30 3075 49 084 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel