Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1808 28 824 16 0,0226
2 Ostrava 302 456 2 275 8 406 31 0,0278
3 Brno 384 277 2 302 7 861 26 0,0205
4 Plzeň 169 688 2 315 6 386 20 0,0376
5 Hradec Králové 94 242 1 140 5 561 40 0,059
6 Olomouc 100 043 3 328 4 708 14 0,0471
7 Liberec 102 247 2 215 4 633 22 0,0453
8 České Budějovice 93 883 2 262 4 104 16 0,0437
9 Zlín 76 010 1 88 2 905 33 0,0382
10 Pardubice 91 073 1 154 2 665 17 0,0293
11 Jihlava 50 760 1 72 2 605 36 0,0513
12 Teplice 50 728 1 90 2 043 23 0,0403
13 Ústí nad Labem 95 003 1 86 1 788 21 0,0188
14 Mladá Boleslav 44 778 1 72 1 729 24 0,0386
- CELKEM - 29 4207 84 218 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel