Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1810 21 468 12 0,0169
2 Brno 384 277 2 302 6 496 22 0,0169
3 Ostrava 302 456 2 278 5 727 21 0,0189
4 Olomouc 100 043 3 327 4 484 14 0,0448
5 Plzeň 169 688 2 311 3 781 12 0,0223
6 Hradec Králové 94 242 1 146 3 612 25 0,0383
7 Liberec 102 247 2 216 3 240 15 0,0317
8 České Budějovice 93 883 2 264 3 057 12 0,0326
9 Zlín 76 010 1 88 2 118 24 0,0279
10 Pardubice 91 073 1 151 1 848 12 0,0203
11 Jihlava 50 760 1 68 1 677 25 0,033
12 Teplice 50 728 1 71 1 575 22 0,031
13 Ústí nad Labem 95 003 1 84 1 104 13 0,0116
14 Mladá Boleslav 44 778 1 69 1 050 15 0,0234
15 Opava 58 643 1 102 919 9 0,0157
- CELKEM - 30 4287 62 156 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel