Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1953 45 519 23 0,0358
2 Brno 384 277 2 337 16 788 50 0,0437
3 Ostrava 302 456 2 324 15 008 46 0,0496
4 Olomouc 100 043 3 402 12 729 32 0,1272
5 Plzeň 169 688 2 354 10 198 29 0,0601
6 Hradec Králové 94 242 1 164 8 380 51 0,0889
7 České Budějovice 93 883 2 304 8 068 27 0,0859
8 Zlín 76 010 1 90 5 679 63 0,0747
9 Pardubice 91 073 1 183 5 247 29 0,0576
10 Jihlava 50 760 1 80 4 837 60 0,0953
11 Teplice 50 728 1 80 4 697 59 0,0926
12 Mladá Boleslav 44 778 1 80 4 335 54 0,0968
13 Ústí nad Labem 95 003 1 100 3 708 37 0,039
14 Liberec 102 247 1 88 3 627 41 0,0355
15 Opava 58 643 1 132 3 519 27 0,06
- CELKEM - 29 4671 152 339 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel