Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 2024 23 553 12 0,0185
2 Ostrava 302 456 2 338 8 251 24 0,0273
3 Olomouc 100 043 3 433 7 377 17 0,0737
4 Brno 384 277 2 346 7 101 21 0,0185
5 Plzeň 169 688 2 357 6 183 17 0,0364
6 České Budějovice 93 883 2 288 5 465 19 0,0582
7 Hradec Králové 94 242 1 156 5 434 35 0,0577
8 Jihlava 50 760 1 76 2 824 37 0,0556
9 Pardubice 91 073 1 170 2 705 16 0,0297
10 Mladá Boleslav 44 778 1 76 2 544 33 0,0568
11 Teplice 50 728 1 83 2 489 30 0,0491
12 Zlín 76 010 1 79 2 169 27 0,0285
13 Opava 58 643 1 118 1 995 17 0,034
14 Liberec 102 247 1 80 1 671 21 0,0163
15 Ústí nad Labem 95 003 1 100 1 652 17 0,0174
- CELKEM - 29 4724 81 413 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel