Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 1992 22 418 11 0,0176
2 Ostrava 302 456 2 316 7 292 23 0,0241
3 Brno 384 277 2 355 6 013 17 0,0156
4 Olomouc 100 043 3 394 5 078 13 0,0508
5 Hradec Králové 94 242 1 159 4 934 31 0,0524
6 Plzeň 169 688 2 353 4 566 13 0,0269
7 České Budějovice 93 883 2 307 4 278 14 0,0456
8 Jihlava 50 760 1 83 2 133 26 0,042
9 Mladá Boleslav 44 778 1 92 2 079 23 0,0464
10 Opava 58 643 1 122 2 043 17 0,0348
11 Zlín 76 010 1 94 1 972 21 0,0259
12 Pardubice 91 073 1 171 1 963 11 0,0216
13 Teplice 50 728 1 90 1 949 22 0,0384
14 Liberec 102 247 1 88 1 115 13 0,0109
15 Ústí nad Labem 95 003 1 101 1 106 11 0,0116
- CELKEM - 29 4717 68 939 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel