Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 417 4 760 11 0,0037
2 Ostrava 302 456 2 72 1 741 24 0,0058
3 Brno 384 277 2 77 1 331 17 0,0035
4 Plzeň 169 688 2 82 1 207 15 0,0071
5 České Budějovice 93 883 2 64 967 15 0,0103
6 Hradec Králové 94 242 1 35 904 26 0,0096
7 Olomouc 100 043 3 78 754 10 0,0075
8 Liberec 102 247 2 43 589 14 0,0058
9 Zlín 76 010 1 29 529 18 0,007
10 Pardubice 91 073 1 37 479 13 0,0053
11 Teplice 50 728 1 14 462 33 0,0091
12 Jihlava 50 760 1 17 441 26 0,0087
13 Mladá Boleslav 44 778 1 18 377 21 0,0084
14 Ústí nad Labem 95 003 1 23 254 11 0,0027
15 Opava 58 643 1 28 236 8 0,004
- CELKEM - 30 1034 15 031 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel