Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 502 5 895 12 0,0046
2 Ostrava 302 456 2 77 2 216 29 0,0073
3 Brno 384 277 2 83 1 571 19 0,0041
4 Hradec Králové 94 242 1 38 1 563 41 0,0166
5 Olomouc 100 043 3 99 1 325 13 0,0132
6 Plzeň 169 688 2 89 1 314 15 0,0077
7 České Budějovice 93 883 2 74 922 12 0,0098
8 Teplice 50 728 1 20 630 32 0,0124
9 Mladá Boleslav 44 778 1 18 611 34 0,0136
10 Zlín 76 010 1 23 590 26 0,0078
11 Jihlava 50 760 1 19 528 28 0,0104
12 Pardubice 91 073 1 44 484 11 0,0053
13 Opava 58 643 1 29 458 16 0,0078
14 Liberec 102 247 1 25 395 16 0,0039
15 Ústí nad Labem 95 003 1 24 322 13 0,0034
- CELKEM - 29 1164 18 824 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel