Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 456 7 879 17 0,0062
2 Ostrava 302 456 2 68 2 336 34 0,0077
3 Brno 384 277 2 65 1 919 30 0,005
4 Plzeň 169 688 2 72 1 469 20 0,0087
5 Hradec Králové 94 242 1 34 1 345 40 0,0143
6 Liberec 102 247 2 56 930 17 0,0091
7 Olomouc 100 043 2 70 841 12 0,0084
8 Pardubice 91 073 1 38 728 19 0,008
9 České Budějovice 93 883 2 68 677 10 0,0072
10 Jihlava 50 760 1 18 554 31 0,0109
11 Teplice 50 728 1 21 468 22 0,0092
12 Ústí nad Labem 95 003 1 23 448 19 0,0047
13 Mladá Boleslav 44 778 1 20 424 21 0,0095
14 Opava 58 643 1 29 315 11 0,0054
15 Zlín 76 010 1 4 298 74 0,0039
- CELKEM - 29 1042 20 631 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel