Kinomodul TOP města

# Město  ▼ Obyvatel Multikin Představení Diváci  ▼ Div./Před. Div./Obyv.
1 Praha 1 272 690 9 491 5 028 10 0,004
2 Ostrava 302 456 2 78 1 620 21 0,0054
3 Brno 384 277 2 88 1 477 17 0,0038
4 Olomouc 100 043 3 80 1 340 17 0,0134
5 Plzeň 169 688 2 90 1 305 14 0,0077
6 České Budějovice 93 883 2 73 1 249 17 0,0133
7 Hradec Králové 94 242 1 42 1 197 28 0,0127
8 Jihlava 50 760 1 24 825 34 0,0163
9 Teplice 50 728 1 14 626 45 0,0123
10 Zlín 76 010 1 19 619 33 0,0081
11 Mladá Boleslav 44 778 1 20 592 30 0,0132
12 Pardubice 91 073 1 43 519 12 0,0057
13 Ústí nad Labem 95 003 1 26 483 19 0,0051
14 Liberec 102 247 1 22 432 20 0,0042
15 Opava 58 643 1 30 379 13 0,0065
- CELKEM - 29 1140 17 691 - -

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar a Premiere Cinemas, které pokrývají "jen" zhruba 75 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel