Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Premiere Cinemas Olomouc 34 3 212 2 445 767 24% 23
2 Jurský svět: Znovuzrození Premiere Cinemas Olomouc 32 2 780 2 113 667 24% 21
3 Šmoulové ve filmu Premiere Cinemas Olomouc 16 1 564 1 180 384 25% 24
4 Kouzlo derby Premiere Cinemas Olomouc 13 1 101 731 370 34% 28
5 Superman Premiere Cinemas Olomouc 12 876 593 283 32% 24
6 Sbormistr Premiere Cinemas Olomouc 7 702 548 154 22% 22
7 Lilo & Stitch Premiere Cinemas Olomouc 6 438 293 145 33% 24
8 Tajemství loňského léta Premiere Cinemas Olomouc 4 336 217 119 35% 30
9 Rituál Premiere Cinemas Olomouc 4 328 221 107 33% 27

Premiere Cinemas Olomouc

Polská 1, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel