Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jak vycvičit draka Cinestar Plzeň 32 7 940 7 126 828 10% 26
2 28 let poté Cinestar Plzeň 24 5 816 5 424 396 7% 16
3 Lilo & Stitch Cinestar Plzeň 24 2 962 2 613 349 12% 15
4 Elio Cinestar Plzeň 22 3 622 3 504 146 4% 7
5 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Plzeň 8 864 772 92 11% 12
6 Balerína Cinestar Plzeň 6 980 913 75 8% 12
7 Vyšehrad Dvje Cinestar Plzeň 4 384 320 64 17% 16
8 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Plzeň 4 384 323 61 16% 15
9 Minecraft film Cinestar Plzeň 2 286 244 42 15% 21
10 Klaun v kukuřičném poli Cinestar Plzeň 4 384 356 28 7% 7

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel