Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Jak vycvičit draka Cinestar Plzeň 16 4 192 3 905 293 7% 18
2 Lilo & Stitch Cinestar Plzeň 10 1 614 1 491 135 8% 14
3 Balerina Cinestar Plzeň 6 1 310 1 245 65 5% 11
4 Klaun v kukuřičném poli Cinestar Plzeň 4 384 329 55 14% 14
5 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Plzeň 6 720 677 43 6% 7
6 Vyšehrad Dvje Cinestar Plzeň 4 384 345 39 10% 10
7 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Plzeň 4 764 736 30 4% 8
8 Karate Kid: Legendy Cinestar Plzeň 2 192 176 16 8% 8
9 Minecraft film Cinestar Plzeň 4 634 630 8 1% 2
10 Jak se nám to mohlo stát!? Cinestar Plzeň 2 286 284 2 1% 1

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel