Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Lilo & Stitch Cinestar Plzeň 24 8 164 6 580 1 598 20% 67
2 Mission: Impossible - Poslední zúčtování Cinestar Plzeň 19 4 303 3 939 384 9% 20
3 Nezvratný osud: Pokrevní linie Cinestar Plzeň 10 1 720 1 514 210 12% 21
4 Minecraft film Cinestar Plzeň 8 1 621 1 420 201 12% 25
5 Karate Kid: Legendy Cinestar Plzeň 18 2 160 1 989 171 8% 10
6 Vyšehrad Dvje Cinestar Plzeň 8 768 606 162 21% 20
7 Thunderbolts* Cinestar Plzeň 9 1 005 883 122 12% 14
8 Jak se nám to mohlo stát!? Cinestar Plzeň 6 576 471 105 18% 18
9 High School Heist Cinestar Plzeň 16 2 097 2 023 78 4% 5
10 Until Dawn Cinestar Plzeň 4 384 334 50 13% 12
11 Pohádky pro Hurvínka Cinestar Plzeň 6 576 537 39 7% 6

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel