Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Ježek Sonic 3 Cinestar Plzeň 2 416 198 218 52% 109
2 V dobrém i zlém Cinestar Plzeň 2 286 190 96 34% 48
3 Mufasa: Lví král Cinestar Plzeň 6 702 621 82 12% 14
4 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Plzeň 6 394 338 60 15% 10
5 Gladiátor II Cinestar Plzeň 3 406 359 48 12% 16
6 Lovec Kraven Cinestar Plzeň 2 240 194 46 19% 23
7 Venom: Poslední tanec Cinestar Plzeň 3 192 149 43 22% 14
8 Léto s Evženem Cinestar Plzeň 3 192 156 36 19% 12
9 Klaunovy Vánoce Cinestar Plzeň 1 120 102 18 15% 18
10 Pyšná princezna Cinestar Plzeň 2 96 82 14 15% 7
11 Heretik Cinestar Plzeň 1 96 88 8 8% 8

Cinestar Plzeň

Písecká 972/1, Plzeň

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel