Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinestar Ostrava 6 1 245 791 461 37% 77
2 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Ostrava 5 1 035 646 392 38% 78
3 Šmoulové ve filmu Cinestar Ostrava 7 1 596 1 274 328 21% 47
4 Kouzlo derby Cinestar Ostrava 5 1 185 901 289 24% 58
5 Lilo & Stitch Cinestar Ostrava 2 417 285 135 32% 68
6 Tajemství loňského léta Cinestar Ostrava 4 810 687 129 16% 32
7 Jak vycvičit draka Cinestar Ostrava 2 380 267 113 30% 56
8 Superman Cinestar Ostrava 3 645 555 95 15% 32
9 Sbormistr Cinestar Ostrava 2 394 329 67 17% 34
10 Rituál Cinestar Ostrava 1 190 147 43 23% 43
11 Elio Cinestar Ostrava 1 190 149 41 22% 41
12 Dívka jménem Willow Cinestar Ostrava 1 204 187 19 9% 19

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel