Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Beetlejuice Beetlejuice Cinestar Ostrava 6 1 254 1 059 201 16% 34
2 Vlny Cinestar Ostrava 3 711 554 160 23% 53
3 Já, padouch 4 Cinestar Ostrava 3 617 516 102 17% 34
4 Deadpool & Wolverine Cinestar Ostrava 3 606 526 84 14% 28
5 Duše prokletých Cinestar Ostrava 2 380 296 84 22% 42
6 Vetřelec: Romulus Cinestar Ostrava 3 606 528 82 14% 27
7 V hlavě 2 Cinestar Ostrava 3 639 581 61 10% 20
8 Nepřivolávej nic zlého Cinestar Ostrava 1 213 169 45 21% 45
9 Zápisník alkoholičky Cinestar Ostrava 1 204 172 34 17% 34
10 Medvídek panda v Africe Cinestar Ostrava 2 474 450 26 5% 13
11 Elyas Cinestar Ostrava 2 408 393 19 5% 10
12 Konec světa Cinestar Ostrava 1 237 226 12 5% 12

Cinestar Ostrava

Novinářská 6, Ostrava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel