Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Bridget Jonesová: Láskou šílená Cinestar Opava 24 4 068 3 651 445 11% 19
2 Captain America: Nový svět Cinestar Opava 16 1 592 1 406 186 12% 12
3 Ježek Sonic 3 Cinestar Opava 14 1 140 955 185 16% 13
4 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Opava 10 820 661 159 19% 16
5 Na plech Cinestar Opava 8 656 519 137 21% 17
6 Tichá pošta Cinestar Opava 4 328 227 101 31% 25
7 V dobrém i zlém Cinestar Opava 4 292 221 71 24% 18
8 Já, rebelka Cinestar Opava 4 376 326 52 14% 13
9 Paddington v džungli Cinestar Opava 4 219 169 50 23% 12
10 Zlatovláska Cinestar Opava 4 292 242 50 17% 12
11 Opice Cinestar Opava 4 328 279 49 15% 12
12 Mufasa: Lví král Cinestar Opava 4 440 406 34 8% 8

Cinestar Opava

U Fortny 49/10, Opava

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel