Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 F1 Cinestar Olomouc 20 2 452 1 797 655 27% 33
2 Jurský svět: Znovuzrození Cinestar Olomouc 16 2 288 1 802 486 21% 30
3 Šmoulové ve filmu Cinestar Olomouc 24 2 940 2 496 444 15% 18
4 Kouzlo derby Cinestar Olomouc 20 4 655 4 235 439 9% 22
5 Lilo & Stitch Cinestar Olomouc 8 874 697 177 20% 22
6 Tajemství loňského léta Cinestar Olomouc 15 1 435 1 270 165 11% 11
7 Superman Cinestar Olomouc 8 856 733 123 14% 15
8 Sbormistr Cinestar Olomouc 8 720 604 116 16% 14
9 28 let poté Cinestar Olomouc 4 360 284 76 21% 19
10 Rituál Cinestar Olomouc 4 716 642 74 10% 18
11 Elio Cinestar Olomouc 4 360 320 40 11% 10
12 Dívka jménem Willow Cinestar Olomouc 2 266 250 16 6% 8

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel