Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 Minecraft film Cinestar Olomouc 48 8 496 5 456 3 056 36% 64
2 Jak se nám to mohlo stát!? Cinestar Olomouc 12 1 584 1 448 136 9% 11
3 Vyšehrad: Fylm Cinestar Olomouc 2 266 152 114 43% 57
4 Amatér Cinestar Olomouc 8 856 763 93 11% 12
5 Moře na dvoře Cinestar Olomouc 8 754 670 84 11% 10
6 Sněhurka Cinestar Olomouc 10 900 817 83 9% 8
7 Zlato, uber plyn! Cinestar Olomouc 8 892 813 79 9% 10
8 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Olomouc 4 394 346 48 12% 12
9 Zabitý večer Cinestar Olomouc 8 720 684 36 5% 4
10 Čarodějnice a lovec Cinestar Olomouc 4 532 511 21 4% 5
11 Bridget Jonesová: Láskou šílená Cinestar Olomouc 4 480 462 18 4% 4
12 V pasti Cinestar Olomouc 4 360 346 14 4% 4

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel