Kinomodul TOP kina

# Kino Řetězec Představení Kapacita Volné Diváků Zaplněnost Průměr
1 V dobrém i zlém Cinestar Olomouc 5 872 550 323 37% 65
2 Ježek Sonic 3 Cinestar Olomouc 6 935 658 279 30% 46
3 Odvážná Vaiana 2 Cinestar Olomouc 4 428 290 138 32% 34
4 Nosferatu Cinestar Olomouc 3 445 343 102 23% 34
5 Mufasa: Lví král Cinestar Olomouc 4 454 364 90 20% 22
6 Venom: Poslední tanec Cinestar Olomouc 2 180 102 78 43% 39
7 Vlny Cinestar Olomouc 1 107 47 60 56% 60
8 Gladiátor II Cinestar Olomouc 1 107 53 54 50% 54
9 Léto s Evženem Cinestar Olomouc 2 180 126 54 30% 27
10 Čarodějka Cinestar Olomouc 1 90 38 52 58% 52
11 Kayara a tajemné město Inků Cinestar Olomouc 1 90 82 8 9% 8
12 Pyšná princezna Cinestar Olomouc 1 90 83 7 8% 7

Cinestar Olomouc

Pražská 255/41, Olomouc

Více o kinu

  • Počet představení je součet všech promítání, který měl daný film či kino v daný den.
  • Kapacita značí součet všech míst, které měl film či kino v daný den k dispozici. Je to tedy kapacita všech sálů a promítání.
  • Volné je počet míst, které zůstaly během promítání v daném kině a sále neobsazeny.
  • Diváků značí počet prodaných vstupenek pro daný film či kino v daný den.
  • Zaplněnost je procento prodaných vstupenek vůči kapacitě sálů.
  • Průměr značí kolik vstupenek se prodalo průměrně (diváků / představení) na daný film či kino v daném dni.

Nejedná se o oficiální čísla, ty má u sebe pouze kino, distributor či Unie filmových distributorů. Je to však číslo založené na tom, co vidíme my jako diváci při online objednávání na stránkách multikin. Systém prochází všechny aktuální představení v multikinech a sbírá počty obsazených či volných míst v jednotlivých sálech. Průběžně je aktualizuje a to až do doby, kdy představení začne. Poté se většinou online objednávky na webu multikina zavírají a už není možné zjistit aktuální stav. Pokladny v multikinech však mohou dál prodávat vstupenky.

Prvním rozdíl spočívá v tom, že systém monitoruje pouze multikina sítě Cinema City, Cinestar, Premiere Cinemas a Golden Apple, které pokrývají "jen" zhruba 60 % čísel o návštěvnosti. U premiér a velkých filmů bude toto procento v prvních týdnech promítání vyšší, naopak u českých či starších filmů, které se hrají už jen v menších kinech, je toto procento naopak nižší. Rozdíl také vzniká tím, že systém je schopen monitorovat online prodeje jen do doby, než představení začne, pak se pro diváky online uzavře.
TP pixel